CEL ZAJĘĆ
Celem zajęć jest ułatwienie dzieciom startu w przedszkolu i obniżenie lęku przed rozstaniem z rodzicami.
Zapoznamy dzieci ze strukturą przedszkolnych zajęć.
Dzięki kreatywnym zabawom wzbudzimy ciekawość dzieci.
Stworzymy możliwość nawiązania bliskich
i serdecznych kontaktów z rówieśnikami.
Będziemy kształtować pozytywny stosunek do przedszkola.
Czas trwania zajęć: 50 min
Karnet na 4 zajęcia: 120 PLN
Maksymalna liczba dzieci: 6
Do utworzenia grupy potrzebujemy czwórki dzieci
RAMOWY
PLAN ZAJĘĆ
-
Powitanie dzieci w kółeczku.
-
Zabawy integracyjne - utrwalenie imion dzieci.
-
Opowieść ruchowa – na zajęciach dzieci przenoszą się do magicznej krainy, w której czeka wiele niesamowitych zadań do wykonania – wzbudzenie ciekawości dzieci.
-
Gimnastyka buzi i języka – ćwiczenia artykulacyjne usprawniające narządy mowy, ćwiczenia oddechowe – poprawa wydolności oddechowej, wydłużenie fazy wydechowej.
-
Wspólne śpiewanie piosenek i pokazywanie gestów, ćwiczenia rytmiczne, zabawy paluszkowe – rozwijanie motoryki dużej i małej, ćwiczenia w organizowaniu przestrzeni, ćwiczenia pamięci poprzez zapamiętywanie i odtwarzanie układu ruchowego, reagowanie na zmiany tempa muzyki, wysokości dźwięku.
-
Zabawy ruchowe, zabawy z chustą animacyjną – rozwijanie sprawności ruchowej, koordynacji wzrokowo – ruchowej, umiejętności bezpiecznego poruszania się podczas zabaw, rozwijanie umiejętności współpracy z rówieśnikami, zaspokojenie naturalnej potrzeby ruchu.
-
Czytanie krótkiej bajki, wierszyka – ćwiczenie koncentracji uwagi, rozbudzenie wyobraźni i poszerzenie wiedzy świecie.
-
Wykonanie pracy plastycznej, zabawy sensoryczne – ćwiczenie sprawności manualnej dłoni, koordynacji wzrokowo – ruchowej, zapoznanie dzieci z różnymi materiałami plastycznymi i fakturami, budowanie wrażliwości estetycznej dziecka, rozwijanie wyobraźni.
-
Wspólny posiłek – zapoznanie dzieci z zasadami spożywania posiłków przy stole.
-
Pożegnanie w kółeczku.
I etap adaptacji
Dzieci wraz z rodzicami biorą czynny udział w zajęciach.
II etap adaptacji
Dzieci zostają w sali bez rodziców – o tym, w którym momencie dziecko może zostać samo, decyduje prowadzący po obserwacji dziecka na zajęciach oraz rozmowie z rodzicem.
Jest to kwestia indywidualna.
ZAPISZ SIĘ
NA ZAJĘCIA
Napisz do nas (mail):
kontakt@centrumkidsup.com
Zadzwoń do nas:
+48 575 440 641




